Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 28 Μαΐου 2021

Ήρθες ξανά γλυκό καλοκαιράκι...αγκαλιά θα πάμε για μπανάκι!

 Ήρθες ξανά γλυκό καλοκαιράκι...αγκαλιά θα πάμε για μπανάκι...

⛱️🏝️⛱️🏖️⛱️🌡️☀️☀️☀️🕶️👙👙👙🎒👟🎶🎶🎼🎵🎶🎼🎤🎤🎶🎵🎼🎵🎤🎶🎵🎼🎤
Το Τμήμα 2 του 13ου Νηπιαγωγείου Κορυδαλλού τραγουδά τον ερχομό του καλοκαιριού και ζωγραφίζει ασταμάτητααααα!!!!!











Τετάρτη 26 Μαΐου 2021

Μεγάλοι ζωγράφοι από μικρά χεράκια! Βίνσεντ Βαν Γκογκ

Η τέχνη μας κινητοποιεί και μας εμπνέει...ακόμα δε περισσότερο τα ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΑ του Βίνσεντ Βαν Γκογκ! 

Θαυμάστε τα από τα μικρά μας χεράκια σε τυρκουάζ, κίτρινη και γαλάζια εκδοχή!







Από το τμήμα 2!!!!!!!!

Κόκκινες, κατακόκκινες παπαρούνες!

Η Άνοιξη μας εμπνέει και αφού δεν μπορούμε φέτος να πάμε εκδρομές αποφασίσαμε να μεταμορφώσουμε την τάξη μας σ' ένα απέραντο πράσινο λιβάδι με κατακόκκινες παπαρούνες!!!!!



Από το τμήμα 2!!!!!!